dilluns, 20 d’abril del 2009

L'antiquari i la papallona de la mort. 1r.E.S.O.

A l'Antiquari i la papallona de la mort, Gerard ix en companyia dels amics i dels professors a visitar el barranc on va ser trobat el tresor de Villena. Durant el camí, però, troben cossos de papallona amb les ales arrancades. És la papallona de la mort. De sorpresa en sorpresa, investiguen els fets fins a descobrir el secret que amaga el misteriós antiquari, que sembla haver trobat en les ales de la papallona l'elixir de l'eterna joventut.
Et recordem que a la biblioteca del centre pots trobar diversos exemplars d'aquest llibre

19 comentaris:

Sergio Devis ha dit...

El llibre no està malamnent . El final es un poquet aborrit . El que mes ma`agradat a sigut quan entren en casa de l`antiquari .

sonia gonzalez botella ha dit...

Este conte es mes aburrit que el altre Ruben es ontet perquee .. y el señor de el anticuari se mor perque ell diaa que tenia 30 añys pero no perque ell se menjava els ales de la papallona y el altre señor que als tres dies se va morir perque una papallona es va pasar per dabant de eelll y es vamorir pos ... y despres la profesora de sociales es quirda igual que le meuaa ana y el profesor de desdoble meuu es cridaramon y gual que el de naturals y cuan sn ban tots junt al norte que u diuu rosa de la raba eixaay el señor ventura que era alt y prim . y desres ya descubrixen que les papallones rexubenecen ala genty pe aixo les cazaba el del anticuri

noemí ha dit...

es molt aburrit ,,y no te enteres de res.

Anònim ha dit...

El llibre de valencia es una merde.Es tan aborriy que me queaba dormint y damunt no me enteraba casi de res

Anònim ha dit...

El llibre no me a agradad res de res pero bueno el personaje que mas me a agradat es ramon per que es el que mas me a cridad la atencio.La escena que mas me a agradad cuan estan espiant al anticuari.
caarla bores costa 1ºf

olga ha dit...

El llibre és molt intrigant. M'ha divertit molt i he passat un bon moment mentres el llegia.
El que més m'he agradat del llibre és:
La curiositat que té Rosa i la mania de Rubén: trobar els seus prismàtics.
També m'ha agradat la història de la família Clarà: Josep, Teresa i Tomàs.
Quan més curiositat m'ha entrat va ser quan el grup d'amics en companyia d'algun adult espiarien als hòmens que arrancaven les ales a les palometes.
També quan van entrar en casa de l'antiquari a la recerca de proves i se'ls va caure tot. I l'antiquari va pujar pegant crits.
Al saber que Ramón els havia traït no m'ho creia. I uns dies després se'l conten a Anna i vol ajudar-los. Hi ha jo creia que Ana també els anava a trair.
Quan estan amb Ramón en el bosc i Gerard es cau i ve un dels hòmens i li dóna un galtada em vaig espantar i vaig pensar que segur que li raptaven i fins que no els deixaren en pau i deixaren d'investigar no li anaven a soltar, però ve Ramón i li ajuda.
Del grup d'amics (Gerard, Lluís, Rosa i Rubén) el que menys m'ha cridat l'atenció hi ha sigut Lluís. Crec que no té res per a destacar.

mªteresa anton campos 1ºf ha dit...

Es en alguns momets intrigat,pero en algunos molt aburrit.
El personatge que mes ma agrat es Anna la professora de socials (curios vitat se diu com la meua professora de socials)
Que creu als xiquets cuan li conten lo susedit.
Lo mes divertit va ser lo susedit en la casa de l´anticuari.
I lo mes intrigant es la busqueda en el casteill.
La historia de la familia Clara es un poc lian, pero tambe divertida.
Magradaria que l'iexir foro vitat i que ningu es fera vell mai.
Es pere que el seguet llibre siga igual o mijor.

Anònim ha dit...

el llibre es una MIERDA. no e visto mai un llibre tan mamolos. espero que el proxim any no haya llibres per a llegir.
atentament, un alumne molt enfadat.

Sonia gonzalez botella ha dit...

Y el final es mes interesantsobretot en el castell y en la casa del anticuarii
y la mort de magdalenaaa eixaA QUE FA POR Y LA DELS ALTRES DOSS EN LA ESPLOSIOO EIXAA Y CUAND LAMAGDALENA EIXAA AENAZA A RAMONQUE ES TONTET PERQUE LI DONABA EN ANTIDOT EIXE DE LA REGUBENTUD ESQUE NO PUSE EL FINAL

Anònim ha dit...

Andrea Sempere Vicente 1ºf
El llibre me a aborrit un poquet me estaba quedant dorminte de veritat i no m'enteraba de res pero al final com ja no estaba cansa que ja habia dormit la sesta me ha paregut interesant i misterios amb molta intriga m'ha agradat. El personatge que mes m'ha af¡gradat a sigut Ana, la mestra de social perque la mestra meua de socials s'anomkena aixi i me cau molt be i eixe personatge m'ha impactat molt i no perque s'anomene com la meua professora

Javier Belmar Martínez ha dit...

El llibre en principi pareix que vatja a tenir acció pero la veritat es que no té, el mijor es el principi per que hi ha molta intriga de per que hi ha papallones sense ales i també per que habien uns forats en la terra que pareixien recients.I el que menys m'agradat es cuan van anar a per informacio a l'ajuntament per que es un poc complicat i amb totys els noms i les dates et lies moltisim.La veritat es que el llibre no m'agradat res de res per l'unica accio que hi ha es al final del llibre en la persecusió.Per a mi el mijor d tot es el ultim parragraf cuan insinua que cuan siga major es dedicaria a l'elixsir de l'eterna juventut.Una cosa que me estranya es que cuan van estar a la casa de l'antiquari aun que foren disfrasats no els reconeguera perque el que va pasar al bosc no se oblida facilment.Despres tota l'hitoria dde los Claráes misterios pero en el llibre per a mi no ho explique correctament,jo pense que esa part podia aver sigut la mes intrigant i la part del llibre que t'enganxa, perque una familia entera que t k tener una nova identitat per a no levantar sospeches de ningú elixir. També en aquest llibre me donat conta de que els essesr humans ens venem per cualquier cosa que ens favorezca i son capaços de deixaro tot per aixo.Que es el clar exemple de el que va fer Ramón.Empareix una falta molt greu de respet , perque el va traicionar 'una manera molt rastrera.Pense que Gerard i els seus amics podien aver cridat a la policia.
En resum el llibre a tengut els seus pros i els seus contras.Abore si la proxima vegada envien llibres de accio y no tan aburrits con aquestos.
Javier Belmar Matínez

Angela Garlito ha dit...

ami el llibre me a paregut el mes aborrit de tots els que em llegit al llarg del curs, la historia esta bee pero esta maal expresada lo que no me a agradat molt esque ramon se va convertir en uns dels mals sols per avaricia pero keria ser mes jove.

Cristina Antón Solares 1º eso F ha dit...

Personalment, aquest llibre m´ha paregut bastant millor que els altres.
El principi es molt intrigant per tot el que passa amb els cossos d´acherontia atropos al barranc i sobretot per el que feia el senyor Ventura.
Després tot el llibre es igual,(ja que després de descobrir el motiu del que passaba amb les papallones l´únic que fan es buscar probes per demostrar-ho tot,i quan per fi les troben l´antiquari els pilla a tots "infraganti" i confirma les seuessospites quan veu que els prismàtics ja no estaven.)
També tinc que dir que em pareix que Ramon cau mooolt baix traint als seus alumnes.
Al final torna a ser intrigant perque els xiquets conten tot a Anna i ella creu tot el que li diuen,al igual que l´encarregat del museu, i els ajuden a buscar que totes les seues probes que estaben al castell.
Després, la pesecució es impactant, sobretot per l´accident.(que curios que tots el que anave en eixe cotxe moren, excepte Ramon...) Que poc creible!!
A continuació Ramon (com no) es disculpa per haber trait als seus alumnes i els conta tot el que va descobrir.
Igual que als meus companys, m´ha sorprengut que la profesora de socials, s´anomenara Anna, igual que la nostra i el profesor de naturals Ramon igual que el nostre profesor de desdoble. Que curiós!!!
(Per cert, espere que el proxim llibre siga més realista que els anteriors.)

andrea lopez grau ha dit...

el llibre m'ha paregut el mes aborrit que as demanat pero tampoc a estat tan mal.
no m'ha agradat perque no entenia algunes coses como lo de jesus clara que pinta en tot aixo igual que el home que se van encontrar en la serra i alguna volta no sabia qui parlava i m'ha agradat cuan entren a casa de l'antiquari i cuan esten tots en el castell i rosa tira la botella i cae en un teixat.ANDREA LOPEZ GRAU

laura lopez grau ha dit...

el llibre m'ha agradat pero estaven mijor els altres.
no m'ha agradat perque ramon el profesor de ciencies els traiciona i despres se lo con ten a ana lo que mes m'ha impresionat a sigut que els profesors se anomenaven igual que els meus en el institud i el que mes m'ha agradat a sigut que al final del tot els mals moren menys ramon (que casualitat)i els xiquets es queden amb la pocio.

Anònim ha dit...

este libro es una mieraa asii de grandeeee esa la primeraa y los profesores algunos soiis unos cabroness que ns haceis leer en valencianoo es una mierdaa :@ bueno menos segun el prfesor que lo de pero con tigoo alberttt es una mierdaa como tuuuuuuuu!!!!!!

Jose Manuel Marqueño Cano ha dit...

El llibre a estat genial.M`agradat moltisim ha sigut uns del mijors llibres que he llegit.Marisa que pases unes bones vacances.

Anònim ha dit...

jajajajajja jodete

Matilde ha dit...

El libro no me gusta nada es to aburrido y encima en valenciano no me entero de na que ascoooooo!!!!!!!