dimarts, 3 de febrer del 2009

La nit que Wendy va apredre a volar. 4t. E.S.O.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja, ja volia jo comentar ^^ jaja.
La veritat és que aquest llibre m'ha agradat molt, perquè quasi tot et regala aquell punt d'intirga y preocupació per la jove Wendy. El rcomane a tots, perquè no és gens avorrit

Anònim ha dit...

ola albert ja estic deixant el meu comentari. bueno pues el llibre m´agradat molt, es interesant perque en cada pàgina que es llegeix es descobreix temes de la policia molt interesants y també hi ha moments de tensió que fan que agrede mes el llibre.el llibre está molt bé y espere que el de la tercera evaluació siga igual d´interesant. un salut per a Albert

elisabeth ha dit...

elisabeth 4ºD:
hola, aquí esta el meu comentari: el llibre m'agradat molt en general, perque al ser una novel·la policiaca entreten molt al públic que ho esta llegint. En tots els capitols se ha subut alguna cosa, però en ocasions ha sigu un poc pesat,però ha estat bé i el recomanec!! adeu ¬¬...