dimarts, 22 de gener del 2008


2n. E.S.O

5 comentaris:

Anònim ha dit...

El llibre de valeciá daquest trimestre es un poc ruinos i una merda molt gran jo crec que tindreu que consultar amb els alumnes de les bostres classes que llibre bolen llegir els bostres alumnes

moltes gracies per llegir el meu comentari i fins la propera merda de llibre.

Anònim ha dit...

Estic molt d'acord amb l'anònim anterior. El llibre es una merda que ja els val. I aixó que solament porte la meitat, que quan me'l acabe ja voreu, ja,ja,ja. :D

Anònim ha dit...

Hola, estic prou d'acord amb aquests dos comentaris darrers, encara que no ho diré amb tanta mala llengua, jo crec que no es un llibre molt interessant.
Segurament molta gent pensa aixó. Bueno, que a vore si ens deixeu llegir cadascun el llibre que vullguem i després fem un resum o algo del llibre i ja esta ok?
Aquel professor que ho llisca que s'ho diga a Santiago o a qui siga l'encarregat d'aixó val?xD

Nathaniel ha dit...

Doncs, a mi el llibre m´ha agradat molt, pense que esta bastant bé perque té intiga fins al final.L´unic que a mi no m´ha agradat es que té el final un poc fluixet,la resta del llibre a mi em pareix que esta molt bé.Esperem que el próxim llibre tinga un final més interesant.Gracies.

Anònim ha dit...

actualitzeu el blog, feu el favor