dimarts, 22 de gener del 2008



1r. BATX.

7 comentaris:

David Macià Sempere ha dit...

Anem a comentar aquest llibre...
Teatre, d'Àngel Guimerà és un llibre que m'ha sorprès prou ja que m'esperava el típic llibret de teatre i damunt amb un llenguatge complicat. Els ingredients perfectes per a patir una estona, però no ha sigut així.
Les tres historietes que s'inclouen al llibre no se't fan gaire pesades, resulta que estan prou bé i tot. El llenguatge que empra l'autor s'entén en tot moment a excepció d'algunes paraules soltes. Són una mica tràgiques les històries excepte l'última, encara que el meu professor insisteix en que també ho és...
Són unes lectures romàntiques de distintes èpoques però en el fons molt semblants.
Cal afegir que no vindria gens mal veure alguna adaptació al teatre d'alguna novel·la del llibre. I és una lectura que recomane a qualsevol en un moment donat.

David

Anònim ha dit...

Yei, xo te pose un comentari bo si mos aproves lo examen, au vinga tu.
Froça Guimerà!!!

Anònim ha dit...

Yeeee Francesc! M'han dit que escriga ací...i com no tinc res millor a fer -.-
Doncs res, que les obres estan molt bé i això, però no m'han acabat d'agradar. Aprovan's

Anònim ha dit...

jaja, la aida era xo el jorge
Aupa valència!!!

Anònim ha dit...

Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam

Anònim ha dit...

Ha triumfat el blog ueee!!!!

Jordi ha dit...

Bé, em passe per ací, ja que després de llegir-me el llibre hauria de fer un comentari.
Àngel Guimerà, com altres escriptors de teatre, em pareix que té molt mèrit escriure teatre sense imaginar-te-ho.
M'agrada't molt i me'n vaig, perquè estic en l'institut!!
Ja ha tocat la sirena!
Jordi