dimarts, 21 d’octubre del 2008

La llegenda de l'amulet de jade



19 comentaris:

Anònim ha dit...

comentari de prova

Anònim ha dit...

La historia es un poc avorrida fins a la meitat del llibre. Quan Li Bei desapareix es quan mes m’he divertit. Encara que em pareix massa irreal, en algunes parts es emocionant i misteriós. La llegenda que Li Bei li conta a Víctor es molt divertida. Jo no crec en les supersticions però aquesta es massa irreal. Que Li Bei es una vella que hi està encofurnada en el cos d’una xiqueta de dotze anys per a sempre. En general, ha segut un poc avorrit però molt misteriós.

Anònim ha dit...

jo vaig per el capitol 11. El llibre me agrada algunes pagines si i altres no. Hi ha algunes pagines que se enrrollen molt, pero altres me agreden perque no se fan molt pesats y conta lo mes important.

Anònim ha dit...

el llibre es una miqueta avorrida,quan les cosas es posen mitjor es quan Li Bei empeça contar la veritat ,l´historia te moltes escenes intrigants i sobretot un final poc esperat .A mi m´agradat peró m´ ha costat llegirlo peró a la fi i a la cap ha estat mol bé

Anònim ha dit...

Bueno, estic d'acord amb maxi
el llibre es un poc aborrit fins al mig, pero despres es molt emocionant per que Li Bei comença a contar tota la veritat sobre ella

Anònim ha dit...

Maxi,tens raó passen moltes coses de manera inesperada, amb poc de fonament.Fes propostes de lectures per als propers trimestres, si et ve de gust.

Anònim ha dit...

El llibre és molt interesant, un poc irreal per Li Bei, és molt bonic i a la vegada es repetix molt pero m´ha agradat molt per la llegenda.

Anònim ha dit...

El llibre és molt interesant, un poc irreal per Li Bei, és molt bonic i a la vegada es repetix molt pero m´ha agradat molt per la llegenda.

Anònim ha dit...

El llibre m'ha encantat, però fins a la pàgina 50 el llibre era molt aborrit. Haguera d'haver més personatges perque nomes estaben Li Bei i Victor podrien haver més personatges. Un llibre fantàstic.

Anònim ha dit...

Personalment, el llibre m'ha paregut un poc avorrit i m'ha costat llegir-ho.
Crec que és massa irreal, amb la qual cosa estic d'acord amb els meus companys.
No m'ha agradat que Víctor se “enamorara” tant de Li Bei fins al punt de saltar-se les classes i no fer res amb la seua vida amb tal d'anar a veure-la.
El final ha sigut prou sorprenent, i un poc deixat a la imaginació.
La conclusió és que és un llibre un poc avorrit i irreal, però al mateix temps misteriós, i algunes vegades, divertit.

Anònim ha dit...

la historia es un poc avorrida, al prinsipi, ya que no sap de que va. Pero en el mig del llibre se posa molt interesan,cuant Li bei va a contar tota la veritat sobre ella m´ha costat un pos llegir-ho pero el llibre esta molt be m´agradat molt.

Anònim ha dit...

El llibre no m'ha agradat massa i de vegades m'ha semblat avorrit, potser perque els temes de llegendes no són del meu gust, m'interesen més els sports. Del capítol 8 fins al 14 m'ha semblat un poc més interessant perque expliquen quina es la veritat dels personatges. En general la història és poc creïble.

Anònim ha dit...

Alguns capitols no m´han gustat com el 2 o el 3 . Quan mes m´ha agradat a sigut quan Li Bei va fugir dels anglesos i el que ve despres . En resum , no esta mal el llibre pero e llegit molts mes llibres millors que aquest .

Anònim ha dit...

Laura Lopez.Al principi era un poc aburrit i trits perque muere el pare de Victor pero despres cuan comença a parlar de l'amulet de jade i de que l'ancia era el xiquet que estaba enamorat de Mei ja esposa mes interesant.En algunes pagines se enrollen molt y en altres no.ma gustat molt aquest llibre i espero que l'altre siga mes interesant que aquest

Anònim ha dit...

Al principi m'he donava un poc de pena, despres m'ha aborrit bastant, mes tard estava un poc liada perque no savia qui era cada u, pero al fi cuan comença la desaparicio de Li Bei y les llegendes que contaba, ha estat molt interesant e intrigant. Despres de tot, el llibre no m'ha paregut tan aborrit i dificil de llegir com pensava, espere que ens mane llegir un altre llibre, i que siga igual o mes divertit que aquest.

Anònim ha dit...

mare de deu la historio eixa no estan facil dec conprende xd y per aixo al que fen castellana de 1 ens conta mes y apart nose entene ni la mitat de cosese no me justa leer en valenciano de: sonia 1:

marti ha dit...

Quina es la verdadera historia de Li Bei?que algú me ho diga

Anònim ha dit...

És un bon llibre, entretingut, divertit i molt ben escrit. No hi falta imaginació i referències literàries interessants i ben pròximes.

Unknown ha dit...

ess una historia muy ficticia y de amor todo el libro pero muy chula por la acion que tiene yo lo recomiendo